Mogelijkheden

De multifunctionele sporthal is gedeeltelijk of in zijn geheel te huren voor het uitoefenen van diverse sporten als bijvoorbeeld badminton, volleybal of zaalvoetbal. Ook sporttoernooien of meerkampen voor uw bedrijf of vereniging behoren tot de mogelijkheden. Daarnaast is de hal ook te huren voor andere doeleinden als muzikale uitvoeringen, congressen, beurzen of andere manifestaties.

De hal delen zijn zo’n 28 meter breed en 42 meter lang en hebben een toeschouwerscapaciteit voor ruim 400 personen. We kunnen groepen tot 1000 personen de perfecte locatie bieden voor elk evenement. Indien gewenst kan er ook een podium geplaatst worden en kunnen wij zorg dragen voor alle denkbare audiovisuele middelen.

In onze gezellig sportkantine kunt u, wanneer gewenst, terecht voor een drankje en een hapje. Uiteraard kunnen wij dit uitbreiden naar uw wensen. Neem gerust contact met ons op om alle mogelijkheden met ons door te nemen.