Geplaatst op 7 maart 2017

Uw advertentie in de jubileumbrochure van Cascade? Dat kan!

Een jaar lang en minstens 18.000 keer met uw bedrijf onder de aandacht van potentiële klanten komen? Word dan adverteerder van de jubileum seizoensbrochure van Stichting Cascade. Daarbij bent u dan automatisch sponsor van Cascade, aangezien wij zonder onze adverteerders niet zo’n prachtige brochure kunnen uitbrengen en verspreiden. De brochure verschijnt half mei 2017 en behoudt zijn waarde tot en met mei 2018.

Uit onderzoek is gebleken:
92,8 % vindt de brochure van toegevoegde waarde en leest deze.
86,3% pakt de brochure er gedurende het seizoen nog eens bij om te lezen.
In Hendrik-Ido-Ambacht wordt de brochure huis-aan-huis verspreid.
Buiten Hendrik-Ido-Ambacht wordt de brochure verstuurd naar 2500 adressen in de regio (en daarbuiten). Daarnaast is de brochure verkrijgbaar bij de VVV’s en bibliotheken in de regio en wordt de brochure opgenomen in de informatiemap van de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht voor nieuwe inwoners. De totale oplage: 18.000 exemplaren. Dit alles betekent dat uw advertentie op een groot bereik mag rekenen gedurende een periode van bijna een jaar in de gehele regio Drechtsteden en zelfs daarbuiten.

Tarieven(excl. BTW)
1/4 pagina binnenwerk(70 x 110 mm)               – €300,00
1/2 pagina binnenwerk(150 x 110 mm)             – €525,00
1/1 pagina binnenwerk(170 x 240 mm)             – €925,00
1/2 pagina binnenzijdeomslag(150 x 110 mm) – €650,00
1/1 pagina binnenzijdeomslag(170 x 240 mm) – €1.100,00
1/1 pagina achterzijdeomslag(170 x 240 mm)  – €1.650,00

Neem contact met ons op voor meer informatie en/of de aanleverspecificaties via a.vdpeppel@stichting-cascade.nl of 078-6841005. Tot 15 maart kunt u uw plek reserveren.